jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


INSPIRERT !!

Sånn, så var den helgen over. Kan ikke fatte at det allerede er Tirsdag. Sorry at jeg har vært litt treg med blogginga de siste dagene. Men det har vært så mye å gjøre. På fredag hentet vi et antikk skap jeg har kjøpt, som nå blir perfekt for alle mine kreative saker i mitt nye kreative rom. Det må bare pusses og males først. Oja, dere vil se det endelige resultatet.. Å, som jeg gleder meg til å endelig få mitt eget rom! Jeg har blitt så utrolig inspirert i det siste, og da spesiellt til å sy. Kan egentlig ikke huske sist jeg holdt i en nål og tråd...15 år siden kanskje ? Vel...så fikk jeg en gammel symaskin av svigermor, den må vel nesten være 30 år. Men, den fungerer. Så nå har jeg vært på markedet og hentet enda flere stoffer. Jeg tenkte jeg skulle vise dere de fine stoffene med rosa knapper og nydelige silkebånd til...Så gikk kameraet i gulvet og linsa ble trykket flat..UHU...Hvordan kan jeg blogge uten kamera ? Vel, noen telefoner og jeg håper jeg får lånt et. I mellomtiden vil jeg vise dere noen enkle syprosjekter. Ha en fin Uke !!


Lommer til en liten presang ? Eller syetui til sakene mine ?

Barneforkle, og veske til selvlagede kort.

No comments: