jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


INSPIRASJON TIL BADEROM

For meg er badet et av det viktigste rommet i huset. Det skal være rom for pleie, skjønnhet og velvære. I hvilken stil ville du innredet ditt bad for å å tilfredsstille alle ønsker ? Her er noen bilder til en liten inspirasjon.. God fornøyelse..




Den luksuriøse stilen...





Det lyse og landelige med franske innslag...





Eller hvorfor ikke det romantiske i lekker shabby chic stil...

The bathroom is for me one of the most important room in the house..How would you decorate your bathroom ? Here some pictures for inspirations..Enjoy..

40 comments:

♥ Pia... said...

så ljuvliga badrum..kan inte välja ,skulle vara nöjd med ...allt

Interiørhuset said...

Det er alt for vanskelig å velge,jeg liker alle tre så en fin blanding er vel det jeg må si=)

Anonymous said...

Ja, dette var jo skikkelige kjedelige bad...hehe! Rålekkert;) God natt til deg:))

elin1976 said...

Så flotte bilder. Skulle ønske mitt bad var noe i den duren... men det er det ikke... enda. Ha en fin søndag:O)

Anonymous said...

Du spør om baderomsstil. For min del så har vi pusset opp badet vårt for noen år siden og vi er veldig fornøyd med det. Det er en litt enkel stil, og hvitt. Med kirsebærfargede detaljer på skap, lister og toalettet. Vi har også vask/tørketrommel der inne i og med at vi bor i en liten leilighet. Det jeg skulle ønske var at jeg hadde mer smart oppbevarings-ting/opplegg. Jeg leter nå etter fine ting til å ha q-tips i, bomullsdotter og ikke minst alle jålesakene mine! Det er en plastboks med skillevegger fra IKEA som fungerer som oppbevaring for de.. jeg er ikke helt fornøyd med det nei. Jeg får ta noen bilder en dag det er ryddig og rent der inne tror jeg :) Ha en fin søndag

Karin said...

Åhh, vilka härliga inspirationsbilder. Alla ser lika härliga ut och alla skulle vara långt mycket bättre än det jag har idag. Trevlig söndag! :)

Anonymous said...

Hm, drømme, det var helt lekkert, greit å plukke detaljer og inspirasjon. Ha en kjempefin dag.

JULIEK said...

Både den lantlige og den romantiske stilen liker jeg veldig godt : )

Clare and Mike said...

All beautiful but I particularly like the third photo! I have a cream painted wainscoat with pale crocus walls - very relaxing!

Anonymous said...

Så härliga bilder blir jättesugen o vill ha,allt är lika snyggt.

Anonymous said...

Så härliga bilder ,,blir jättesugen men hur ska man kunna få till det så snyggt?

Anonymous said...

Härliga badrum allihop... vill ha,får nöja mig med ett nytt badrumsskåp från IKEA

Anonymous said...

absolutely great !!!
thanks you sooo much for those beautiful pictures !

OhSoVintage said...

They are all lovely and doesn't the bath of rose petals look inviting?

n o r d i n g å r d e n said...

Ja tack!! Till allihopa!!! Men måste jag välja var nog bilderna 3 och 4 mest inbjudande för mej tror jag, men den blå bilden med badkaret såg härligt ut med. Jag skulle vilja ha en total renovering av vårt badrum, vi har dusch, jag lääängtar efter ett bad!! Mari.

Stina said...

Åh, jag skulle vilja ha ett nytt badrum. Får gärna likna ett av dessa.
Kram
Tack, för att du är så snäll.
Stina

Anonymous said...

The bath with the roses petals !!
It 's a dream ;-)

Anonymous said...

Åhhh så lekre bad....synd det er så dyrt å pusse opp bad, kunne godt ha forandret på badet jeg har nede...

For å svare på spørsmålet du stilte på bloggen min, så har jeg en broder symaskin, så alt det jeg syr med bokstaver/rammer og annet pynt bordere jeg med den...er ikke noe flink å brodere for hånd, øver meg, men det ser IKKE ut...min mor som er kjempe flink å brodere, lo høyt da hun så min lille prøvelapp...mye øving igjen der...

homespun living said...

I love the bathroom with the claw foot tub and wainscotting, which reminds me of mine. I really like the color they used on the walls.
Debbie

Anonymous said...

Vilka vackra bilder du visar oss och FRESTAR oss med :)
Köket och badrummet är viktiga rum i ett hus...där tillbringar man en hel del tid
Ha en bra dag!

Anonymous said...

Hello, I'm very glad to read your comment into my blog! I love this bathroom inspiration... for your question, you can fine into my links ... L'atelier de Florence... or too L'atelier des monogrammes... but the authors of these blogs create themselves bags with old monograms ... See you

Betty Jo said...

OMGoodnes these are sooooo gorgeous! I could just crawl into the tub with the rose petals and stay for hours. Thank you so much for the lovely inspiration. I was just trying to decide which colors I want to use in our new apartment bath once we're moved. xoxox

A said...

Mysigt! Det i mitten var finast! :)

Stina said...

Ja, jag blev så glad när jag fick det.
Så snällt.
Kram Stina

Naturegirl said...

How delightful in finding your site! I don't know how I got here but WOW what excitement in viewing your wonderful images! No matter what language the print.. the picture speaks the words!The bathrooms images ..oh I love that one with flower petals in water so romantic. In scrolling down I see a photo of a black cat I also have 2 black felines!I love your vintage linens I also began a collection recently...Love your blogsite I will return.I am vacationing in Florida so if you would like to see that beautiful sunshine state come on over.nice meeting you naturegirl from Canada

Trude said...

Hei igjen,så du hadde vært innom til Karna i går ja...Broderingen står min nye venn Janome for.Invisterte i broderimaskin forrige uke,så her er det prøve/feile-uka.Ufattelig mye en kan få den maskinen til å gjøre,er jo som en pc.Kan laste ned mønster fra nettet til det uendelige.Ser for meg endel med monogrammer og div fremover.Mye som skal gjøres og det er jo bare artig. Er stadig innom deg og titter på alt det fine.Hei så lenge

Verena said...

Hi,
I just found your blog and these pictures are so beautiful. I wish I could have such an elegant and romantiv bathroom. But I guess my husband don´t like this style very much (man!).
Greetings from Austria, Verena

Jen Kershner said...

Beautiful pictures! I have the first 2 saved already and I've been using them for inspiration for my own bathroom redo.

Thank you for your sweet comments about my daughter's tea party! I read that book so I know what a huge compliment that was! Jen

Anonymous said...

Hej vilken fin sida du har då, hur har jag kunnat missa den! Vet du var vintage-bilden med kvinnan som hänger tvätt i ditt förra inlägg kommer ifrån? Jag har själv publicerat den men kom inte ihåg källan. Vet du?

Anonymous said...

Nydelige bad altså!!
Tror min favoritt er nr to jeg:)
Håper du har det bare fint der nede i Holland!
Takker for hyggelige kommentarer på bloggen min!!!
Jeg har to gutter, en på 15 mnd og en på 28 mnd...
Ja , så her går det i ett sett!

Ønsker deg en god uke, klem fra meg!

Anonymous said...

Dette var bare lekkert!!!

Anonymous said...

Hei igjen,kjapt innom,tenkte bare jeg skulle sende deg en link for at du kan få se alt som kan legges inn i en slik broderimaskin... http://www.embroidery.com/

Gypsy Purple said...

Lovely...wish I can get into that bath now

Anonymous said...

Hello, do you find what you want with the monograms?
Now, about bathroom inspiration,I do a post ...very relaxing with soaps of Marseille ... there are pictures from a textil artist in belgium called Katia Martroye... I adore that conception of decoration! see you soon!

Toile à Matelas said...

I really love the old bath-tub ...

n o r d i n g å r d e n said...

Det är klart du ska skaffa dig en palergon!! De är underabrt ljuva och gammeldagsa!! En vit eller ljust rosa eller även en riktigt röd är aldrig fel!! De är härliga och lättskötta!! Ja, den översta bilden är från vår gård. Ha en bra kväll. Mari.

Anonymous said...

En liten nattahilsen;) Jeg har tatt den utfordringen før, og jeg tror ikke jeg skal skremme flere, med alle mine skavanker...for det vil jo inge ende ta, når jeg først begynner...hehe!

Anonymous said...

ååå...fint med blått och vitt! :)

Jen of MadeByGirl said...

BEAUTIFUL IDEAS DOR BATHROOM .

Jennifer Ramos
Madebygirl.com
OR
http://madebygirl.blogspot.com/

Dana said...

Amazing and really beautiful bathroom! To me it is one of the most important compartments in a house too as it is the only place I can really relax. And having such interior design it can be truly easy.