jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


VEL OVERSTÅTT

Sånn, så var den helgen over og med det er jeg offisielt 33 år :) Torsdagen var ganske hektisk da både samboeren og jeg hadde endel å gjøre. Vi måtte springe for å rekke avtalen til det bestilte bordet klokka 19.00. Phu..Det gikk liksom i ett hele dagen. Så skulle jeg levere inn et nytt prosjekt og jeg strevde med å holde deadlinen. I tillegg ringte telefonen hvert 5 min. så det ble litt i rykk og napp. Men det var så herlig at både venner og søsken husket meg. Det er jo rart å sitte her ned i Nederland uten dem, men de både sang, sendte sms, kort og gaver i posten. Så jeg følte meg virkelig verdsatt !! I dag dro vi avgårde på loppemarked og jeg kan nesten ikke vente med å vise dere alle skattene jeg har funnet, jeg er helt henrykt!! Men dere må pent vente ett par dager, ellers blir det fryktelig mange bilder i dag. Til sist vil jeg takke for alle gratulasjons hilsener jeg har fått !!!! Jeg er helt overveldet og føler meg kjempeglad for at jeg har truffet dere alle. Masse klemmer fra meg :)


Fikk 20 nydelige roser av samboeren . Tidligere fikk jeg et antikk skap som var en bursdagspresang på forskudd :)

Å så nøt jeg litt baileys, hehe...Snakketøyet fikk skikkelig kjørt seg den kvelden! Haha..Å så sendte broren min og forloveden en gave med 2 Norske Interiørblader og deilig Norsk melkesjokolade, JIPPI ! Emaille skiltet bak var en presang til meg selv..En gammel såpereklame som jeg skal ramme inn.

I really enjoyed my birthday. Friends and family shure did everything to make me feel special. I live in The Netherlands and they in Norway but i did not notice that at all. I received phone calls, sms`s, e-mails, postcards and also a package with Interior magazines and my Favourite Norwegian chocolate. Jummy ! Thank you all for lovely messages!!

25 comments:

Anonymous said...

Så kjekt at du hadde det kjekt...hehe! Og Baileys er noe jeg også liker (så rart...hmmm) de få gangene i året jeg er så heldig å få anledning til å nyte det...hihi! og melkesjokolade er ikke å forakte det heller;) Ha en nydelig uke, og gleder meg til å se skattene...:))

Gunhild said...

Gratulerer med overstått bursdag. Jeg er stadig innom bloggen din. Kjempefin er den.
De rosene du fikk var nydelige.

Anonymous said...

Grattis i efterskott!!Ser att du haft en bra födelsedag,det är du värd.Nu är jag nyfiken på dina loppisfynd.Kram Tilde

n o r d i n g å r d e n said...

Ja du ser, det är inte så farligt att fylla 33 ändå! ; )
Va underbart det måste vara att bo där nere, att få möta våren mycket tidigare och då tillgång till mycket mera blommor!! Jag har dessvärre inte varit så mycket i nederländerna,bara en gång i Amsterdam och det är ju bara en sååå härlig stad med alla kanaler och annat som är så kontinentallt! Jag skulle gärna åka tillbaka en gång!! Längtar att få se dina loppisfynd!!! Ha en bra söndagkväll och en bra ny vecka!! Mari.

Anonymous said...

Hello!
nog vrolijke verjaardag... echt veel geluk! Ik heb een mooi bericht over mijn blog want ik weet dat jij van Katia Martroye... houdt.
Als jij meer inlichtingen wil, kan ik maar per particuliere post geven... Grote kussen... Goede nacht mijn vriendin!

Southern Heart said...

What absolutely lovely birthday treasures! I hope that you had a wonderful day---and 33 is young. :) It only gets better!

Fondly, Andrea

Ellie said...

Det høres ut som du har hatt en fortreffelig helg! Er sikker på at du fortjente det alt sammen! Gleder meg til å se loppefunnene dine, og ønsker deg en god uke!

Karin said...

Åhh, vilka fantastiskt fina rosor! Härligt med tidningar och choklad på posten, sådant uppskatte jag också när jag bodde i Tyskland.Ser också fram emot att få se dina loppisfynd. :)

Hulda said...

Det høres ut som du har hatt en koselig bursdagshelg, det er bra! Så fint det skapet hørtes ut! Gleder meg til å se både det, og loppefunnnene dine!

Mia said...

Nyyydelige roser du fikk av kjæresten din. Og så koselig med melkesjokolade og interiørblader også. Herlig med alle e-mails, sms og telefoner. Høres ut som on du har hatt en fin bursdag og helg. Ønsker deg en fin uke også.

Gypsy Purple said...

Great flowers!!!
Although I live in South Africa...My brother and his family live in the Netherlands and I get there quite often...love the country

Spets och snor said...

Gratts i efterskott och tack för dina ord på min blogg. Rosorna var fantastiskt vackra. Jag fyller 33 r i juni så vi är av samma fina årgång...kram

Anonymous said...

Bonjour Aina,
escuse moi je ne parle pas anglais,je te remercie pour tes visites dans ma maison et pour tes compliments.Je viens très souvent te rendre visite et j'aime beaucoup ton univers.En réponse à ta question sur les photos,c'est moi qui en fait certaines et puis les autres je les prend un peu partout au grés de mes ballades.
A bientôt Aina et bon lundi

JULIEK said...

Hei og gratulerer så masse med overstått gebursdag. Er på en liten blogg runde nå, må utnytte at formen kjennes ok i dette sekund : )

Blir kjempespennende å se alt du har funnet på loppemarked. Bare artig med en masse bilder. Har vært noen loppis her også, men jeg har jo ikke vært i form til å dra dit, så får bare vente til jeg er litt bedre, og gleder meg til det.

Ha en fin uke. Klem : )

Stina said...

God morgon vännen!
Du är alltid så go och snäll du. Kram Stina

Lille Trille said...

Gratulerer så aller hjerteligst med vel overstådt 33-årsdag,du har noen måneders forsprang på meg :-)
Nydelige blomster du hadde fått, alltid koselig å bli satt pris på.
Blir spennende å se hva du har funnet på loppis. Ønsker deg en fin uke.
Klem fra Lille Trille

Anonymous said...

Gratulerer med vel overstått 33 års dag!!!Åh..jeg fikk lyst på melkesjokolade no..rart dette når man ikke bor i norge.. savner de utroligste ting:-)

Jennyshemochharmoni said...

Vad härligt! Kul att du blev så nöjd med födelsedagen! KRAM

Betty Jo said...

I'm so glad you had such a wonderful birthday. And I'm so sorry I missed it. Happy belated Birthday from me!! Family and friends, magazines and chocolate; that's a perfect day. Who could ask for anything more. xoxo

Anonymous said...

Hørtes ut som du har hatt en travel, men hyggelig helg. nydelige roser, en en Baileys er heller ikke å forakte, men den må være iskald eller en skvett i kaffen. Det er nå helst i sommerferien jeg nyter det. Gleder med virkelig til å se skattene du har funnet, det er jo såååå kjekt å gå å kikke, spesielt når en finner noe en har lyst på. Kjenner gleden ved at det er spesielt og ikke minst billig. Ha en fin uke, kos deg med blomstene og skattene dine. Klem fra meg. ;)

Yolanda Elizabet Heuzen said...

Wat grappig dat je in Nederland woont. Jij in het noorden, ik in het zuiden.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. je bent erg verwend zie ik.

Leuke blog heb je, ik kom nog eens kijken.

groetjes!

Sol said...

Gratulerer så masse på etterskudd. Moro med bursdag,skjønner at du savner familien din på en sånn dag...Men det ser ut til at de har vært flinke til å huske på deg ;-}
Mmmm...melkesjokolade er godt.Gleder meg til å nse alle loppefunnene dine etter hvert.
Forsinket bursdagsklem fra meg.

Anonymous said...

Goede avond mijn vriendin! Heeft jij mijn mail ontvangen betreffende Katia Martroye? ...

Bestefars Verksted. said...

Så fint at du hadde en koselig bursdag,og så snille venner og familie du har,som sendte ned sjokolade og blader !! Nydelige roser også,og skapet blir spennende og se :) Gleder meg til å se loppene du har funnet !! Nyt våren !

Anonymous said...

Åh, stämningsfulla bilder!