jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


KJÆRE LESER



Jeg har en melding til dere alle som har vært innom bloggen min i løpet av de siste 14 dagene. De som har levd med meg, min søster og hennes venn gjennom alt som har skjedd. Jeg vil så gjerne få takke dere alle, for den omsorg og omtanke dere har vist både meg, min søster, hennes mann og vår familie. Det har varmet oss veldig !! De ville så gjerne få sagt noe selv til dere, men de finner ikke så lett de orda de leter etter. Men de vil gjerne at jeg skal overbringe dere dette :

Vi vil gjerne få takke for alle fine tanker verden rundt har gitt oss, ikke bare av Norske bloggere, men også mennesker fra andre land. Vi er glad for all den støtte vi kan få, og setter veldig stor pris på det !
Takk til dere alle !!

Videre vil jeg få fortelle dere at de ønsket at alle kommentarene skulle bli printet ut, for så å bli lagt inn i en minnebok. Det har jeg gjordt, totalt 58 av dem, med noen sanger og dikt jeg har fått fra Cia. Å så vil jeg få nevne Norah, hennes kommentar gjorde sterkt inntrykk på min søsters venn. Tårene trillet.. Varm klem fra oss alle..

A message from my sister and her friend : We want to thank all of you that stopped by and took the time to read, feel and show your sympathy and your thoughts. We appreciate your support, and it means a lot to us !
Thank you !

10 comments:

Clare and Mike said...

Hi Aina, I have just been catching up on your recent posts and saw the sad news - how very, very saddening, I am thinking of them.

Thank you for your kind and lovely comments on my blog, I hope you had as good an Easter as you could in the circumstances.

Best Wishes

Clare x

Mina prylar said...

Hej vännen!
Det blir fint med att ha samlat allt i en minnesbok.
Önskar din syster och hennes vän styrka på vägen!
Kram.

Norah said...

Hei kjære deg..
Påsken ble nok ikke som forventet hos dere, men som jeg kan lese mellom linjene så er dere nære i din familie.

Savnet og sorgen er uholdbar i perioder, selv etter mange år, men så mye enklere det er å føle på det, ilag med familien. De som har kjent deg hele livet. Og vennene...de er uerstattelige i slike stunder.

For meg har alt liv en mening, også døden. De som har "reist i forveien" vil jo aldri bli glemt for de har jo kjent oss....!

Mange godeklemmer til deg og dine

Stina said...

Bamsekram från mig. Stina

Anonymous said...

Hei vennen :)

Ord blir jo så fattige, men det er fint at de likevel har varmet på sin måte!

Verkstedet said...

Kjære dere.
Jeg har nå lest hva dere har vært gjennom og jeg får stor klump i halsen. Livet er bare så urettferdig. Jeg var med fetteren min da han gravla sin sønn som bare ble noen timer for noen år siden og jeg vil ALDRI glemme den lilli kisten og fjeset hans når han firte den ned i jorden.
Ord blir fattige ja....men det er viktig å bruke de, for å tie er det værste en i en slik situasjon kan gjøre. Snakk sammen i dag og i morgen og om flere år. Det er alltid et barn for lite, uansett om det kommer tre til.
Søsteren min tar nå doktorgrad på ekstremt premature barn, det er mange vonde historier og en del lykkelige., Gi ike opp, livet vil igjen smile. Ønsker de alt godt nå og i fremtiden.
Vil gi dere et lite dikt jeg en gang kom over og gjorde om litt, jeg leste det i min morfar sin begravelse for mange år siden.
Noe er borte
Det forsvant med deg
En del av min sjel, en bit som for evig er tapt
Noe i meg er ikke i stand til å glemme; glemme en lengsel som i din nærhet ble skapt....
Varme hilsener fra Karoline

Southern Heart said...

Continued prayers and love to you both~

Love, Andrea

A said...

Åh kära vännen! Massa kärlek!

JULIEK said...

Så godt at dere fant varme og trøst i de kommentarer som er gitt. Det betyr så mye å vite at folk bryr seg og at noen tenker på en når man går gjennom noe så tungt som å miste det kjæreste man har. Jeg ønsker dere alt godt framover og er glad for at dere står så sammen, dere virker som en veldig fin familie. Stor klem fra meg.

Dans på roser... said...

Kjærlige tanker til dere alle.