jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj




Foto: Lånt av Vintage House

Hei Kjære dere!

Vil så gjerne dele noen tanker denne regnfulle Onsdagen, for jeg er så glad for denne tiden med dere her i bloggen. Denne tilhørigheten man føler med helt "Ukjente" kvinner er virkelig spesiell, og noe jeg aldri har følt tidligere. Og nå som tiden har gått er vi vel kanskje ikke så ukjente mer. Noen har faktisk blitt gode venner av meg privat, og noen av dere har jeg også truffet. Det gir en helt unik følelse når så mange daglig kommer med positiv feedback. For meg som til tider kan briste av selvtillit, gir det sånn utrolig kraft!!! Topp utstyr gjør halve jobben sies det, men motivasjonen og kraften en kvinne kan gi til en annen, betyr ofte i arbeidet en verden av forskjell. Takk for at dere beriker mitt liv!!

Nå er jeg inne i siste innspurt, før jeg endelig kan slippe disse deilige Julefølelsene til. Begynne og pynte, bake litt, og skrive lange Julebrev til mennesker jeg elsker. Til Lørdag åpner Julegatene igjen her jeg bor. Håper da og kunne fange noen vakre øyeblikk. Gleder meg til denne dagen, som alltid bringer frem de aller varmeste minner fra barndommen.

Den vakre stuen i bildet ovenfor har Kiki Dantved dekorert. Håper denne varme stemningen kan følge dere med i dag, god klem!! Aina

48 comments:

(eddas) said...

Ja...det er så rett det du skriver....det er et fantastisk felleskap en føler....som jeg aldri har kjent før...
ha en fortsatt kos dag
mange klemmer fra meg

Mors værelse said...

Koselig innlegg...takk for en fin blogg som det er hyggelig å følge..:))

Hjemmet du viser i innlegget er flott. Da jeg første gang så disse bildene for en del år siden, var det jeg forstod hvor riktig(for meg..) kombinasjon dette er;med gammelt og nytt, hvitt og slitt.

Ha en strålende dag..til tross dårlig vær..:)

Hilsen Mariann

Jannicke said...

..så koselige ord fra deg :o)
Jeg er så enig i det du skriver :o)
Herlig stue du viser bilde av :o)
Kos deg i innsputren, Aina :o)
Tenk,
nå er det snart 1.søndag i advent!
Klem J.

Maliva`s verden said...

Så sant det du skriver Aina...nydelig hjem du viser bilder fra.Kunne flyttet rett inn der jeg ja:o)Klem fra ei som venter på snøen!

manon 21 said...

j'aime cet univers blanc Aina.

bonne journée

manon

Millas hem said...

Hej min vän!

Det hemmet (Kicki Dantved) är ett av mina favoriter! En härligare atmosfär än vad det hemmet delar med sig av, får man nog leta efter!
Jag bara älskar det!!

Hoppas att fortfarande är bra med din arm! Nu är det min som strular!=(

Stor kram till dig!

FEDERICA said...

Charming interiors, I love Christmas atmosphere!
Have a sweet day :)

Louise said...

Härligt stämningsfulla bilder!!

Lilla Blanka said...

Hej goa vän!

Det låter inte bra att du börjar få känningar av armen igen..ta dt försiktigt ♥

Kikis hem är så fantastiskt...underbar atmosfär!

Kram
Mia

Ingun said...

Så nydelig innleg. Fine ord;-))

Anonymous said...

Helt enig med deg!,
- og takk det samme:-)
Blir kreativ av andre,
og de timene på blogg er vel anvendt tid!
Ha en fin kveld, klem Hege.

H elle K said...

Hei på deg.
Vakre ord og tanker. lekkert hus,ha en fortsatt fin dag.
Klem kristin

Home and Lifestyle said...

Thanks for your beautiful words and pictures!

Lovely greetings, Ingrid
(Home & Lifestyle)

Teresa said...

As always, a beautiful post. I'm so inspired by the beauty of your blog.

Anonymous said...

ÅÅ det var et nydelig hjem!!

Anonymous said...

I always get Inspired by you beautiful images!
Thank you!!

Lydiaxx

Viola said...

Visst bjuder bloggen på underbara vänner..som du till exempel, tack för dina rara ord, det börjar långsamt att bli bättre kan vara uppe några timmar men har rejält ont ännu, klem VIOLA

Tricia said...

These images truly capture what I envision for the home this holiday season. Thanks for always inspiring me Aina- I LOVE your blog and your incredible talent.

Guttemamma said...

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver og jeg er glad for å ha "møtt" DEG!!! klem

Grip dagen said...

Å jo da, kommentaren din dukket opp. -Og takk for den!

Ikke si det til noen... Men hjemme hos meg er det full jul nå!!!!

Jeg tok med hjem et utall små graner som står i spann og vaser. Jeg fant også frem noen kuler som ligger under fine osteklokker. Nå er det en herlig stemning her!

Jeg har jobbet ufattelig mye de siste månedene. Det har vært en stort ansvar å ta.
Nå når alt er over var det deilig å skru ned tempoet og nyte mer og leve mer!
Idag har jeg kost meg med nytt nr av Vakre Hjem.
Snart er det fredag og da er det Jeanne d'Arc som kommer for salg.
Som jeg gleder meg!!!!!

Hilsen avslappet og stemningsfull
Marit

Anonymous said...

så herlig skrevet Aina!!!

Julegatene er allerede tent her i Hjørring..tenkte jeg skulle ut med kamera men været har altså vært helt elendig..

Ha en trivelig kveld.. klem fra mæ

Mitt hvite hus said...

Et vakkert innlegg Aina... og det er virkelig gjensidig...
Du er en varm og fin person..
Og så masse inspisrajon du gir...
Og dine varme og hyggelige hilsen..:
Tusen takk skal du ha...

Klemmer Kerstin

liven said...

Hei Aina!!
Så enig med deg i det du skriver!!
Har blitt kjent med så mange koselige damer her...og noen litt bedre enn andre!!
Og så kjekt at du er her også:o)

Ha en fin adventstid og kos deg :o)

Unknown said...

We are having a rainy Wednesday also. I feel the same as you. There just seems to be such a bond in the blogging world. I'm having so much fun reading other blogs and when there is a connection I feel I have a new friend. So much inspiration. I don't get that with facebook or twitter. Not everyone gets this and that's ok. I have encough to look at. Tomorrow is Thanksgiving for us and I hope you enjoy your day.
Sue-Florida

Jacqueline @ HOME said...

Well, thank you for being there and giving us such wonderful inspiration. XXXX

Magdalena said...

åååhhh så nydleige bilder,- herligt for oss å se...
go klem , magny

Margrethes hus og hage said...

Du har alltid så inspirerende bilder med masse stemning :) Herlig!
Når julegatene åpnes er det jul :) Kjempekoselig, og en hyggelig tradisjon.

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

Tulip said...

Ja så enig så enig. Det er morsomt å blogge, mye bedre enn jeg kunne forestille meg!
Alltid hyggelige kommentarer..

NYDELIGE bilder! Sukk

Bolettes hus said...

Hei kjære deg! Tusen takk for gode ord du deler på bloggen din!!! Jeg fikk helt tårer i øynene da jeg leste, og kunne samtidig nikke samtykkende..... Ønsker deg en god natt :-)

Klem fra Kari

Made in Persbo...Carina said...

Om du visste hur mycket jag håller med...det är en helt fantastisk gemenskap här i bloggvärlden och för mig var den också helt oväntad, men väldigt uppskattad!

Kiki Dantveds hem är så vackert. Satt själv häromdagen och bläddrade genom gamla jultidningar från tidigare år och såg ett annat reportage från Kikis vackra hem.

Ha det gott!
Kram, Carina

ANETTESHUS.COM said...

Hei, Aina! Så enig i alt det du skriver:) Å ja, denne stuen er så lekker!! Har sett den i flere interiørblader tidligere ... Men ser den gjerne en gang til;)

Ønsker deg en deilig førjulstid;)

Klem
Anette:)

Irene b said...

what a wonderful atmosphere!
Always a pleasure to visit your blog!
Irene

☆Therese said...

Så fint det du skriver og så sant!
Litt rart også, at vi kan føle det sånn gjennom denne cyberen. Men det gjør vi jo :) Og jeg kjenner jeg trekker på smilebåndene nå når jeg sitter å tenker på det. Veldig glad for å ha blitt "kjent" med deg!:)

Herlige bilder du viser - har sett et pr av dem før. Viste det med juletreet til samboeren for jeg syntes det var så fint (har så god stemning). Han var ikke helt med på notene, lurte på om det var fordi de hadde så mange gaver de skulle ha under det treet at de måtte skamklippe det slik.....
Jeg gadd ikke vise ham mer den kvelden.... han skjønner jo ingenting - ha ha

Ha en god dag Aina, nå kan vi snart slippe adventskosen og pynten skikkelig frem !!
Godklemmer

thea.e said...

Koselig innlegg aina. OG nydelige bilder. Det er sånn jeg liker julen. Så ren og enkel og sjarmerende:O)

Skatan said...

Kära du!

Mitt i prick! Du beskriver det så bra...tänk alla som förundrat undrar vad bloggandet har för syfte :) Men det är kanske svårt att förstå om man själv inte bloggar. Då blir det antagligen en totalt annan upplevelse!

Varm kram till dig.

Anna

Mia said...

Heia Aina vennen! Gratulerer sååååå masse med salg av din første reportasje (ble den solgt dit jeg tror, eller...?) Så fantastisk, men ikke det minste overraskende, for flink er du!

Faktisk så hadde jeg hatt bruk for deg, for jeg tviler så veldig for tiden... du vet, meg og farger etc. Men julepynten min (som jeg starter med imorgen den dag... hihii) blir nok heller fargeløs enn fargerik. Tross alt enklere å leve med i lengden. Og ellers svirrer det tanker og planer i hodet... og det er deilig, for det har vært nok stillstand der i det siste, kan jeg hilse å si. Håper vi snakkes snart. I mellomtiden, kos deg med deg og ditt, og hils din kjære.

Marianne said...

Så fint du skriver! Og takk for koselig kommentar. Julemarkedet i Gamlebyen er åpent på søndag også fra klokka 12 med tenning av grana kl 16. Jeg deltar ikke på søndag, hadde vært trivelig å treffe deg : )

Hilsen marianne

Janne said...

Blogging minner meg om "brevvenner" som jeg hadde når jeg var mindre. Det var superstas når man fikk et brev i postkassen:9

Ønsker deg en fin helg:)

K-J

Anonymous said...

Hei søster ! såå fin side du har ,utrolig vakre bilder her inne:)Snart er det Jul og mye pynting,har startet allerede jeg da,er så og si ferdig :) Før advent til og med, ønsker deg en strålende helg, klem fra Broder Tårva :)

Min Still By Maia said...

Et rørende varmt og nydelig innlegg Ania. Det er så sant, så sant det du skriver. Helt utrolig at så mange kvinner som bare har møttes på bloggen kan gi hverandre så mye varme og glede.

Nyt adventstiden kjære bloggvenn!

MAIAklemmer

Anonymous said...

Hei søster! :)
Snart får du jo oppleve noe fra barndommen. Til Ons skal vi virkelig minnes Juletida. ;)
Pepperkakebaking,julemusikk i bakgrunn. Blir bare sååå koselig! :) Da får du bare ta med deg apperatet dit og knipse i vei. ;) Så skal jeg stå på kjøkkenet og lage grøt. Spennende for hvem som får mandelen i år? ;)
Litt juleverksted skal vi også få til. ;) God helg søster! Snakkes.
Klem lillesøster. :)

Anonymous said...

Ja adventstida er en fin tid. Har faktisk laget adventslysa selv i kveld. Blir så inspirert av deg søs. :) Er så stolt over å ha en slik søster som deg som lager så utrolig mye fint til hjemmet. :) Utrolig mange flotte og varme bilder du har tatt! :) klem søs.

keiko said...

hi aina,

what a stimulating post...
i thank you, too.
i totally agree what you mean.
i love your positive and warm words of your blog as much as i love your blog visually.
indeed, i was delighted to find your kind comment on my blog.
thank you so much!!

have a lovely weekend,

kt@serendipity

MissMette said...

Ja... du har så rett i det du skriver….
Koselig med inspirerende blogger,
vakre bilder og ikke minst koselige
kommentarer… stemningsfulle og
nydelige bilder du viser... Ønsker
deg en fortsatt fin lørdagskveld.
Klem fra Mette

Laura said...

I have just found your blog and it is a beautiful space of sparkle and tranquility! Your deliacte handmade items are so delicate and romantic, I am so glad to have found your space in blogland :)

Laura

Unknown said...

i wish i could come...so lovely...

Karin Lindström said...

Hej min kära vän!

Ett sånt fint inlägg du skriver, och nog är det en positiv och speciell gemenskap i bloggvärlden. Det blir ju extra viktigt med feedbacken när man jobbar ensam hemifrån som vi:)

Jag förstår att du har fullt upp med dina produkter! Vad roligt för dig, det glädjer mig så.
Jag kikar in så här lite sent för att önska dig en riktigt skön Adventssöndag nu när den nästan är över! Vi hade en jättemysig dag med strålande sol, lång frukost och sen packade vi picknickkorg och gav oss ut i skogen. Vi satt länge och fikade i solen i en skogsglänta och det doftade underbart från alla granar och mossa. Så mycket sol som vi fick idag har det inte varit på hela November här!!!

Jag var med på en hantverksmässa igår och det var så roligt. Det fanns så många duktiga och kreativa utställare och det var verkligen skoj. Dessutom sålde jag riktigt många kuddar och lite andra saker som jag gjort så jag är så glad idag:)

Ha det nu så bra min vän och många varma kramar till dig från Sverige!

Karin

Sylvia said...

Heisann
Du har alltid så mye hyggelig å skrive om, med de vakreste bilder.
Jeg er så glad du har fortsatt å blogge, og det er spennende å følge deg videre.
Stor klem fra meg.