jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


Inspirerende hjem / Inspiring home !


~ Nina Hartmann Sundgrens hjem, åndeløst vakkert ~







Et lite glimt inn i Ninas Arbeidsrom/Showrom hjemme, med spennende kontraster i den råe
maskuline industrielle stilen mot det fine romantiske..



Arbeidsplass med stort rått Franskt arbeidsbord med bukker. Nydelige sammen med lampe i fattigmanns sølv.



De fine kurvene i fil de fer elsker jeg, så røffe og dekorative. Lignende ekte franske kan kjøpes hos
White Living - Vintage homestyles



Åh for et skap, helt vidunderlig vakkert!!



Det vakreste kjøkken jeg har sett!! Alt stemmer så utrolig godt, og rommet stråler av harmoni. Detaljene gjør det så herlig personlig. Synes gulvet tilfører dette rommet noe helt spesiellt, elsker utførelsen i fiskebeins struktur. Et annerledes alternativ til malte gulv i sjakkmønster, som vi så ofte ser går igjen i denne stilen.



Jeg kan ikke ta vekk øynene fra dette bildet, kombinasjonen med hvitløk, keramikk og eggekurv gjør det så spennende og fint.



Se de vakre vinduene, og glasset i veggen med den Franske skriften. En herlig plass for å hvile noen minutter..



Kilde: Variert fra nett / Vakre hjem og Interiør,
Fotograf Maria-Isabel, Vintage och Morrhår


Ja jeg blir så utrolig Inspirert av kvinner som Nina, som tør og våge noe annet, mikse og matche. Selv prøver jeg og samle sammen saker som treffer hjertet, uten og følge verken mote, design eller hva Interiør magasinene ofte kan dirigere. Det er de små personlige gjenstandene som gjør et hus til et hjem, og jeg vil at mitt hjem skal gjenspeile meg selv og ingen annen. Og det synes jeg Nina får så godt til, derfor Inspirere hun meg !

~ Aina ~

35 comments:

Terri Conrad said...

be still my heart! stunningly beautiful. thank you for the lovely inspiration and sense of peace and calm this morning.

warmly,
terri conrad
terri conrad designs®

It's me said...

Hello again

Beautiful pictures !! i love them ......i will live there!!

Greetz Ria

kjersti said...

Ja herregud, jeg er helt forelsket i det kjøkkenet, og det huset...!!!
Kjøpte det nye Lantliv, og der var nettopp denne reportasjen:)
En helt fantastisk stemning, med detaljer og skatter som man bare kan sikle etter;)

Klem Kjersti

Unknown said...

Nydelige bilder av ett vakkert hjem!!
Likte veldig godt det store bordet, minner meg om min farmors :)
Jeg personlig synes det er viktig å finne sin egen stil. Man skal tørre våge - kreativt innslag ;)

Ønsker deg en fantastisk
torsdags kveld!

Klem
Anki

Esther said...

Hola, hermosas fotos. Besos

Vintage House said...

Hej Aina,
Älssskar Ninas stil och hennes hem är så fantastiskt. Var och hälsade på henne i somras och även besökt hennes café. It takes my breath away!! Blev totalförälskad i hennes kök. Vill ha:) Det underbara är att hon världens mysigaste människa oxå
ha det så gott!
kram sandra

Tricia said...

Such gorgeous images Aina. Thanks for the inspiration!

Millas hem said...

Ja, och tänk på lyckliga mig som har stått och beundrat köket i verkligheten...två gånger!!=))

Nina`s Lantliga med Pamp said...

Hej Aina,
Vilka inspirerande bilder. Det köket kan jag bara drömma om, speciellt utrymmes mässigt. Du har helt rätt i det med att våga ta ut svängarna. Det är väl så de flesta hittar sin äkta stil. Jag bara älskar råa material, hemma gjort och personligt.
Dessutom har hon ju ett så vackert namn, skratt.
P.S. Vi reser till Norge på Lördag för att hilse på Besta som blitt väldigt gammel, väldigt raskt.
Klem, Nina

Mors værelse said...

Helt enig i at det er vakkert, men JEG synes nå det hadde blitt enda vakrere med en pute med farge på, en vase med fargerike tulipaner og en mugge her, en kopp der; gjerne i pastell. Blir litt for hvitt synes jeg, men at det er estetisk og avbalansert riktig..javisst..:)

Mariann

lottens vita och gröna said...

oh jaaaa med, gu vad man kan sitta och se mycket härligt i hennes hem!!! hur är det aina, mås livet bra?
sköt om dig vännen, varmkram lotten

Home and Lifestyle said...

What a beautful pictures...I can imagine this pictures give inspiration for all of us! The kitchen...what do we want more!!

Thanks for sharing!!

Lovely greetings, Ingrid

Olstad said...

Fantastisk vakkert. Når en ser slike bilder får en så lyst til å gjøre noe hjemme og det er jo nettopp det som er så fint.

Ønsker deg en rikgig god helg.

Nooria said...

Ja det er vakkert! Jeg kan ikke huske å ha sett de bildene, så nå begynte jeg å lure på om det har kommet et nytt Vakre hjem som jeg ikke har sett...

Marie said...

Hej min vän!

Jag kan titta på bilder ifrån Ninas hem hur länge som helst, helt sanslöst vackert och inspirerande! Älskar alla dessa personligt omsorgsfullt utvalda detaljerna hon omger sig med, hennes hem känns verkligen unikt!

Ha en bra helg Aina, vi hörs och ses!

Kramar Marie

Dronning Maud said...

Så mye vakkert!!!!

Unknown said...

So much inspiration and beauty! I love each and every photo...thanks for sharing and for your beautiful comment on my blog today. It made my day!

Mitt hvite hus said...

Jeg er helt enig med deg... Hun har et gjennom ført og vakkert hjem...

alle de herlige detaljene...

Ønsker deg en fin helg Aina..

klem O=)

Millygarden said...

Åh Ninas hem är helt underbart.. blir så inspirerad när jag ser hemmes vackra hem att det kliar i fingrarna och jag vill ändra och måla och fixa här hemma! Flera bilder som jah inte sätt tidigare!

Ha nu en fing helg Aina!
Kram Marina

Monica said...

ååå jeg har bare et ord å si: HELT RÅTT!!! virkelig herlige og flotte bilder, elsker dem alle sammen. Takk for deilig inspirasjon. Ønsker deg en nydelig helg. klem fra Monica ♥

The Design Notebook said...

I absolutely adore every single picture and every single detail about them. They are pure bliss!
Thanks so much for the inspiration.

Janne said...

Fantasisk lekkert;) Dette ser man er en dame som kan sette sammen det lille ektra. Takk for nydelig inspirasjon..

Super helg til deg,

Klem

Janne said...

Fantasisk lekkert;) Dette ser man er en dame som kan sette sammen det lille ektra. Takk for nydelig inspirasjon..

Super helg til deg,

Klem

Lev Vackert said...

Hejsan Gumman! titta gärna in på bloggen och svara på lite frågor om dig själv, kram

Janean said...

Det er all meget vakkert og inspirerer !

it is all very beautiful and inspiring!

Les Cotrions said...

Very inspiring photos Aina! I love Nina's style! Each detail is marvellous!
No Spring yet...we had some warm and sunny days but now...Winter is back!
Happy week end!
Vale

Grip dagen said...

Jeg elsker å besøke vakre hjem. Det er herlig å sitte ned å nyte omgivelsene!
Det er så hyggelig når noen gjør det lille ekstra før en kommer på besøk. Legger frem det gamle, fine bestikket. Bruker mormors gamle tallerker og har vakre servietter til. Det setter en ekstra spiss på det hele!
Jeg har alltid sagt at jeg spiser ikke - jeg opplever maten!

Nydelige bilder du viser!
Nå skal jeg studerer min nye bok, Inspirasjon i hvitt - eller hva det nå var den het...
Har bladd litt i den, og det jeg så var helt herlig!!!!!!!!

Ha ei flott helg, Aina!

Stor klem Marit

Anonymous said...

Hei min venn.. tusen takk for kommentar..sender deg en mail litt senere..

Ble litt frelst i innlegget under.. maaaaaasse flott!!!!!

Klem fra mæ

Jannicke said...

Kjære Aina

Jeg bare måtte innom deg nå, med en stor og varm lørdagsklem.
TUSEN takk for varmende og trøstende ord til meg. Jeg setter sånn pris på det, og det gir meg både energi og glede..

Jeg har fortsatt tunge dager - og er en dårlig bloggvenn nå.. men vit at jeg titter innom deg ofte, nyter bildene dine - blir inspirert..

Håper du har det bra, kjære venn.

Klem J.

Floralovely said...

Oh I love this place!! Thanks for the pictures! I wish my home looked a little more like this!! Maybe one day :) Louise

The Design Notebook said...

I absolutely adore the desk lamp!

Masy said...

Som du sier, utrolig flott og inspirerende. Alltid like kjekt når noen treffer med sin helt særegne og personlige stil. Kribler i fingrene ... ;)

Mélanie A. said...

I don't understand a single word but these photos look fabulous. And I wanted to tell you

Sprout Gallery said...

So soothing.

Sabrina Spattini said...

Very Nice Blog :)
Laboratorio Delle Fate