jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


God kveld - Good evening ..



Hei alle sammen,

beklager at det tar sånn tid mellom hvert innlegg !! Jeg fikk en påminnelse av en skjønn bloggevenn i dag, takk og lov for det, ellers hadde det kanskje godt enda en uke. (Thank you Chrissy !!) Det er godt å bli savnet, å vite at innleggene mine blir satt pris på! Da vi kom hjem fra ferien i Frankrike hadde jeg nok trodd vi skulle begynne dagene pent og rolig. Men Oktober er en travel måned. Så det er mørkt når vi står opp og mørkt når jeg henter mannen på jobb. Vi har mange venner som fyller år og i tillegg begynner vi så smått med forberedelser til Jul. Så jeg broderer, syr og gjør så godt jeg kan for å imøtekomme ønsker til alle herlige kunder. ( Mange spør om de ikke kan bestille gamle varer. Har jeg materialer tilgjengelig er det selvfølgelig mulig )


Jeg tar en tur innom i morgen også, så forteller jeg litt mer om hva jeg holder på med. Akkurat nå roper kyllingen i ovnen, så jeg får vel skynde meg. Ha en hyggelig kveld !!



Litt fornyelser i gangen. Jeg har skiftet ut litt på hylla, og hengt opp en av mine favoritt cardigans som jeg kjøpte i Frankrike. Der var det så mye lekkert å få kjøpt !! Mye variert med feminine snitt, med nydelige farger. Det er mye brunt og natur farget her hjemme nå, både i tekstiler og klær. For jeg har fått sansen for litt varmere toner...



Foto : Aina

Et stykke ut av rullene med håndvevd liv har fått nytt liv. Klype bagen skal straks sendes til et vakkert hjem i Sverige...

19 comments:

(eddas) said...

Heisann..
ja tenkte akkurat jeg skulle etterlyse deg jeg og:)
Nydelige bilder fra gangen din...ja skjønner at du har masse og gjøre....så flink som du er:)
Ha en lun kveld..og kos dere med kyllingen...
eddaKlemmere

n o r d i n g å r d e n said...

Ja, vi väntar och väntar, du är bäst Aina! Men vi väntar tålmodigt mellan varje inlägg.... de är alla så vackra, så fint du gjort i hallen och där har du doftljuset nummer ett också ser jag, så bra de är och doftar så det fyller hela huset!!! Ja, snart är det advent, en tid att se fram emot för oss blogg och inredningsgalningar:) Mari.

Jacqueline @ HOME said...

Dear Aina,
Beautiful, beautiful photographs of gorgeous, gorgeous things.
We do miss your posts, as they are filled with inspiration but, I am also a sporadic blogger !!
Your cardigan from Francee is beautiful and, I wouldn't mind a helping of your chicken !!!!
Happy weekend. XXXX

Home and Lifestyle said...

Jammer dat een dag geen 48 uur heeft hè, er zijn zoveel leuke dingen te doen waar je nu vaak niet eens aan toe komt! Wij hebben de komende maand ook veel verjaardagen en met de feestdagen daarna voor de deur is het hier ook druk!

Ik hoop toch dat je regelmatig tijd maakt om een post te plaatsen, want daar geniet ik altijd zo van!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Mitt hvite hus said...

Nydelige bilder Aina... du har en flott og innbydende gang..

skjønner det er travelt hos deg..

nyt kvelden..

Klemmer

Stina said...

Så mysiga bilder som vanligt.
Kram till dig min goa gumma. Stina

Lobeliadamen said...

Nydelige bilder :-)

Ha en flott kveld.

Klem W

Annveig - Det lille Rom said...

Så nydelig du har gjort det i gangen da*sss* og herlig klypebag..nå må vi snart sees igjen vennen..altfor lenge mellom hver gang..men som du sier..alt skal jo gjøres i en travel hverdag..du er flink!!!

klemmer Annveig

H elle K said...

Lekkert. Kos dere med kyllingen.
Klem

It's me said...

En?? smaakte de kip ?? fijne avond liefs van mij Ria..

Magdalena said...

Hej min Vän!
...jag har nu tittat genom alla dina underbara inlägg från Frankike...och drömde mig bort dit...
och så mysigt du har det hemma också...

stor kram och ha en trevlig kväll!

magdalena

Millas hem said...

Hej söta vän!

Jag måste bara säga vilka otroligt vackra bilder i VH.

Jag njuter till tusen av att titta på dina vackra skapelser!

Du är ju ett riktigt proffs!
Åh, vad jag önskar att jag själv hade kunnat sy!

Jag visade maken och berättade med stolthet "att detta är min superduktiga bloggvän som gjort allt det här"!

Jättefin bild på dig också du söta kreativa kvinna!=))

Kraaaam

Lobeliadamen said...
This comment has been removed by the author.
Junk De Lux said...

Himmel og hav! Hva driver jeg med egentlig?? Alle er jo her unntatt meg og jommen var det bra du la igjen en(nydelig)kommentar hos meg så jeg fikk padlet meg videre hit! Nydelig blogg!

Får av en eller annen grunn ikke lagt meg til i dag men det får jeg ordnet siden...tror jeg skal få lagt deg til på siden min allikevel.

Ha en herlig helg og gleder meg til å titte mere hos deg!

Klem,Hanne

Mia, New Room Interior said...

Nydelige bilder av vakre, vakre ting!! Ha en god kveld! Klem

Weißer Vintagezauber said...

Dear Aina,
I love your pictures and your style.
The shelve is wonderful and nice things hang on it. I hope it goes well to you?????????
I also have your great sides in the wonderful book "LEV VACKERT"
marvels at.
Completely lots of love,
Elke.

Chrissy...The Apothecary Shop said...

Welcome back my friend...what a beautiful post! x0

Fågel Blå said...

Godmorgon!
Jag läste om dej i Vakre Hjem iveckan!!!!
Så fint reportage Grattis till det!!!!!
Underbara bilder från dej!!!!
Som alltid!
Ha en fin helg
Kram Kathrine

martinealison said...

Belle promenade grâce à vous. J'ai vraiment passé un bon moment.
Bises