jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


Receiving Alicja`s Charm



Jeg føler meg så heldig!! Tenk å Å bli plukket ut som en av Alicja`s vinnere. Det gjorde meg ydmyk. Ydmyk for kunsten, for alle arbeidtimer som blir lagt ned, tankene om nye ideer, materialene og all entusiasme som må til for å skape noe helt unikt og vakkert. Men aller mest, utrolig GLAD !!




Foto: Arte Ego

Her sitter Alicja i sitt kreative univers og skaper. Hennes egen lille "Retro Charm Garden"....



Hjemme hos meg havner denne Charmen mellom blonder og gamle gardinklyper. Det passer perfekt der. Det var som Alicja visste hvor glad akkurat jeg skulle bli. Takk min nydelige venn!!!


Dette leser jeg i bloggen hennes :

"It isn`t the size of the gift that matters, but the size of the heart that gives"...



Vakkert i skumring, vakkert i sollys på kjøkkenet...



Foto: Aina

Jeg kunne ikke la være og fotografere, så det ble et lite bilde til. Med kanskje årets siste pelargonium blomstring ble det enda mer romantisk....

Tenk så herlig å bli kjent med så mange flotte jenter. Og alt på grunn av dette har livet mitt blitt rikere på både kjærlighet, forståelse og kreativitet. Det er Lykke det!!

Besøk Alicja`s fantastisk Inspirerende blogg :

ARTE EGO - RETRO CHARM GARDEN

One of Alicja`s favourite mottos :

Sometimes it's so hard to remember that every day is full of beauty, and each minute is so special... Let this teaspoon always reminds you that life is worth of taste..

Thank you Alicja, for the beautiful charm, your infectious creativity and most of all, for your warm generosity!! You are so very special to me, hug Aina ♥

30 comments:

Maliva`s verden said...

Hei Aina..så gøy at det var akkurat du som vant premien hos Alicja.Hun er en vakker kvinne,som lager masse vakre ting.Men det gjør jo du også:o)Her skinner sola,og nå håper jeg tomatene mine blir røde snart,for jeg har ikke glemt oppskriften vøttu...smil
Nyt dagen min venn..her skinner sola..juhuuu.Klem fra Maliva

Millas hem said...

Grattis till dig min bloggvän!!
Nu måste jag skynda iväg, tittar in senare!

Stor kram Camilla

Laura @ 52 FLEA said...

It is an especially beautiful charm....her work is lovely...

Jannicke said...

Så nydelig, både ordene og gaven :o)
Hverdagslykke, helt klart!!

God klem til deg! J.

A home far away said...

Ahhh så underbart fina!!

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

☆Therese said...

Gratulerer, så nydelig !!
Jeg måtte inn på linken din å se, og hjelpes meg så mange skjønne charms... Tror jeg hadde fått problemer med å velge hvis jeg skulle bestilt en nå. Ser hun kommer med nytt i sep, så da tror jeg jeg må titte inn på nytt - just in case...

Ha en god dag Aina!
Klem

Lilla Blanka said...

Hej goa vän!

Åh vad roligt att du fick den fina charmen...den är såå fin!!!

Vad fin hon ser ut Alicja där hon sitter och skapar..underbar bild!

Dina bilder på charmen och spetsarna är så rogivande och skön att titta på. Precis vad jag behövde nu när jag kom hem efter en stressig dag på jobbet :)

Stor kram vännen
Mia

Hulda said...

Utrolig vakkert. Bildene dine er jo så herlig inspirerende, alltid!! Du var skikkelig heldig som fikk denne charmen. :)

LIVS LYST said...

Så nydelig det var!!

Hilsen Liv

Crinoline said...

Hei Aina.Så heldig du er,vakker charm.Den er kommet til en dame som setter pris på den. For et nydelig fransk skap du viser i forrige innlegg. Håper solen skinner hos deg også.Ønsker deg en fin kveld.Klem

Lenemora said...

Nydelig og vakkert.
Både bildene dine og den flotte premien du har vunnet.

Klem Lenemora

Guttemamma said...

Så gøy og så fortjent,kjære deg!!! Helt nydelig...
og du,om du synes det er tuvlete med vimplene...du som kan sy...blir svett av tanken på hva jeg har gjort jeg....
klem

Hilsen fra landet said...

Trodde først det var bilde av deg jeg da!!

Nydelig det du fikk. Passer jo perfekt hos deg :-)

Unknown said...

Så nydelig den var! Og heldige du som fikk den. :) ha en god kveld!

My home is my Castle said...

Åhh så nydelig...
Og så moro at det var akkkurat DEG som ble plukket ut :)
Heldig du er..

Klem,Kari

Les Cotrions said...

Faboulous charms you received! Alicia has a very nice blog!
Big hugs
Vale

Mia, New Room Interior said...

Så heldig du var! Gratulerer! :-) Mye fint å se på bloggen din som alltid, gleder meg til å se hva du skaper fremover.. :-) Ha en koselig kveld! Klem-Mia

liven said...

Noe så nydelig Aina....og så er du jo så flink med å fotografere også!!!
Så heldig du var da!! En glede i hverdagen:o)

Disse klutene kommer jeg til å vaske på 60 g i maskinen og de må tåle tørketrommel!!
Om ikke må jeg finne en annen type garn!!!

ha en fortsatt fin uke:o)

Made in Persbo...Carina said...

Stort GRATTIS till vinsten! De är ju så ljuvliga. Har ett par själv och älskar dem så!
Ha det gott Aina!
Kram, Carina

moa said...

hei aina -

...og gratulerer som vinner!
så vakkert det var...skjønner du er glad!

nattaklem fra moa

ANETTESHUS.COM said...

Hei, Aina! Håper du har hatt en deilig sommer? Nei, sommeren viste seg visst ikke å være over allikevel;) Vi fikk jo noen fine sensommerdager nå helt på tampen - deilig! Så vakker gave du har fått ... nydelig håndverk!!

Ha en strålende dag! I dag skal jeg på loppejakt - håper jeg finner noe fint;)

Klem Anette:)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Grattis vilken vinst, en sån vacker bild. Och fint foto på tjejen som tillverkat den. Du hade mycket fint på din blogg. Har sett något jag ska beställa när din shop öppnar. Om du skickar till Sverige.Ha det gott
Kram AnnaMaria

Viola said...

Lyckliga dej som fick denna helt underbara...älskar dessa madonnabilder..tack för din rara hälsning den värmde verkligen ..hoppas dagen din varit bra..här har sommaren kommit tillbaka..men det är kyligt på mornar och kvällar, klem VIOLA

MormorRuthsAnn said...

Vilket vackert smycke, handarbete när det är som bäst!

Måste gå in på hennes sida och kika lite....

Vi ses, kram
Ann

Margrethes hus og hage said...

Gratulerer så masse :) Bildene dine er jo så vakre, nydelig å se!Koselig med denne bloggverdenen!

Takk for mange flotte navneforslag til hønene mine. De er noen orndtlige raringer! Og de er pratsomme og utrolig sosiale. Går i bena mine hver gang jeg kommer, og skal helst sitte på armen. Rene papegøyen :)

Ha en fin torsdag!

Hilsen Margrethe

papillon blanc said...

your blog is so charming. I love it.

http://sur1rdebrocante.canalblog.com/ said...

very nice blog. Thank you for this.
bye now

n o r d i n g å r d e n said...

Oj, vilka smycken hon gör!!! Så otroligt vackra och vilken blogg hon har!!! Verkligen fint fotograferet av dig också, stort grattis! Mari.

Ingunn said...

Så moro at det var akkkurat DEG som ble plukket ut :)

Ha en fin helg om få timer.

Klem ingunn

Mita`s hjørne said...

Heisann...
Åååå, denne var jo bare nydelig - jammen var du heldig - grattis...

Ha en super dag og helg...