jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


Enjoy a warm peaceful weekend!!





Foto: PetersMat

For et sjarmerende varmt miljø!!!
Nytraktet Kaffe, hjemmelagde kaker, marmelader og hjemmekokt saft...mmm, nytelser for både kropp og sjel...et bedre sted og få roen til å senke seg, kan jeg vel ikke tenke meg..


Med denne fristende "Fikabuffén" på Lustfyllts gård, vil jeg ønske alle som kikker innom en riktig Deilig Helg!!

Andre dagen på rad etter flere uker med stormer og regn, skinner solen også endelig hos oss. Kattene strekker seg med smale øyne, og det er både friskt og varmt. I dag skal vi lunche ute, dekke på og spise godt. Det har jeg lovet både min mann og meg selv :))

Helgeklem fra
Aina

39 comments:

Anne said...

Hei hei Aina!
Så nydeleg ny header du har fått:)
Einig med deg, det der var verkeleg eit varmt miljø:)
Ynskjer deg ei flott helg!
Klem Anne:)

Lilla Trollbacken said...

Hej Aina!
Vilka mumsiga bilder. Jag blir så sugen att jag tror att jag måste baka lite gosaker till helgen!
Ha det härligt!
Kram
Gabrielle

Grip dagen said...

Kos deg med lunchen ute i sola med din kjære.
Jeg tar maten innedørs idag - på det kjøkkent du viser på bildet. Håper det er greitt...
For et sted!

Nå kan jeg faktisk skryte på meg både hjemmebakt brød og blåbærpai på Marits kjøkken også idag. Tenker de blir fornøyd når skole og arbeid er slutt.
Kjekt å glede dem med slikt.

Ha ei strålende helg, Aina.
Klem Marit

Mitt hvite hus said...

Virkelig et herlig kjøkken med den riktige stemningen...
Høres deilig ut med lunch ute.. men her har den blitt intatt inne... været innbyr ikke til å sitte ute å spise...

Håper du får en fin helg Aina... Klem Kerstin

Jannicke said...

Ja,
der så det virkelig fint go fristende ut!
Deilig å kunne slappe av meg god mat i slike omgivelser!
Så heldig dere er spm kan nyte lunsj ute..
Her i Bergen er det regn..
God helg, Aina!
Klem J.

liven said...

Heisann Aina:o)
Ja her var det virkelig et innbydene miljø!!
I Bergen regner det og er høstlig stemning.....grått vil det si her!!
Ja disse pusene legger seg oftest der vi sitter.....og maxepusen legger seg gjerne oppå tastaturet her også den:o)

ha en fin helg og kos deg:o)

Crinoline said...

Hei,Aina.Sukk,dette kjøkkenet skulle jeg gjerne hatt. Ja,er det ikke deilig med nydelig høstvær.Sol og fin temperatur.Har vært flittig idag og oljet den ene terrassen.Litt maling blir det også i helgen.Fant en tallerkenhylle med tre små skuffer.Den skal bli hvit.God helg til deg også.Klem

Les Cotrions said...

What you made looks delicious! Very nice photo...kitchen is my favourite room in a house!
Enjoy a faboulous and relaxing week end!
Vale

Geisslein said...

Such a beautiful picture - love it!
have a beautiful weekend!

Gnistrande snö said...

Åh vilken mysig bild och vilket fint bakbord!

Önskar dig en riktigt härlig helg!

Kram
Katarina

(eddas) said...

Der så det ordenlig bestemor koselig ut:)
ha en fin helg
klem edda

LillaFlisan said...

Vilken vacker bild!

Man blir så sugen på lite onyttgheter när man tittar på den!

Så skönt att ni fått lite sol igen. Här har vi haft rena rama sommarvärmen med sol och 25 grader varmt hela veckan.

Kan bara inte tro att det är sant men det gäller att passa på att njuta för i helgen få vi nog ert gamla väder med blåst och regn. hahaha!

Trevlig helg och kram

Flisan

Tricia said...

Amazing photo- I can just feel the warmth and smell the yummy food cooking. Happy weekend to you.

Tino said...

Ja dette var innbydene, der skulle jeg gjerne ha vært.
Ha en flott helg!
Klem Tino

Bo med Lena said...

Ønsker deg, manne og 2 søte små katter en nydelig helg:) Kos dere masse. Det skal jeg gjøre. Det vil si vi skal tømme hytta til foreldrene mine og male vinduer, men det er kos likevel. Gøy å se forandringen når man skifter farge på vinduer!

Klem Lena

Anonymous said...

Det var et digg koselig bilde. Tenk å ha det kjøkkenet der. Så stemningsfullt. Liker bloggen din :-)

Høsthilsen fra meg

Weißer Vintagezauber said...

Hello, dear Aina,
is this your kitchen and are you???????
Such a nice and comfortable picture.
There I would come immediately... my goodness like inviting!!!!!!!
Completely lots of love,
Elke.
What have you baked there or cooked???
Has the money already come????

Silje Kristin said...

For et utrolig koslig kjøkken :)

Håper du får en flott helg :)

Klem fra Silje

Guttemamma said...

Sånn kjøkken vil jeg ha...driver og vurderer å male kjøkkenet, er i bjørk nå og hver gang jeg har bestemt meg for at vi skal vente kommer noen sånne hvite landkjøkken og frister....sukk.
Riktig god helg,kjære Aina og klem fra meg

Gry said...

Der så det jammen koselig ut, kjente atmosfæren helt hit...
Her står eplekaka i ovnen, og jeg har vært ute i regnværet og plukket litt blomster.
Ha ei flott helg! klem : )

ANETTESHUS.COM said...

Hei, Aina! Tror du misforstod litt;) Jeg burde jo vært i sommermodus jeg også, så nyyydelig vær som det er om dagen ... men

Så fresh og flott bloggen din har blitt!! Ha en strålende helg! Kos dere med lam og vin:) Det hørtes herlig ut!!

Klem Anette:)

Anonymous said...

Høres deilig ut:o)) å lunsje med sin mann...

deilig helg til deg også:o))

klem fra mæ

lottens vita och gröna said...

hej gogumman!
du lustfyllt har ju verkligen rätt namn va, jag har varit där en gång och den goa känslan sitter kvar lääänge!!!

i dag har jag varit och plockat ljuvliga blommor på en härligt trädgård som har självplock, det är fredagsmys det!

ha en ljuvlig hösthelg, varmkram lotten

Margrethes hus og hage said...

For et herlig bilde av et flott interiør :)

Det er deilig med sol! Det trenger vi nå etter alt regnet og vinden som har vært i det siste.

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

Sea Angels said...

Hi Aina I love this picture...I want to be the lady doing the cooking ha ha it's so homely.
Have a lovely weekend..
Love and hugs Lynn xxxx

Vera said...

It looks a amazing day...yummy...yummy!!!!

Emmas Verden said...

ååå..ja der var det koselig..kunne tenkt meg en tur dit ;)
jeg drømmer om hvit kjøkkeninnredning..den er i eik nå..en gang så blir det vet du ;)
ha ei fin helg med din kjære Aina!!
klem Anne***

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk said...

Hei Aina :) Så kjempe lekre bilder du har funnet fram :) håper at alt står bra til med deg! :) No har vi fått hendene fulle. Skal flytte heimover til Sogn igjen, og bygge hus. Gleder oss masse til det :) Kan nesten ikkje vente med å planlegge korleis eg skal inrede huset og hagen :) Er kjempe kjekt å tegne huset sjølv, slik at ein får akkurat drømmehuset :) Gleder oss! :)
Ønsker deg ei strålande helg! Godklem fra Anja-Elin :)

LantlivsAnette said...

Åhhh...du, Lusfyllt är ju verkligen en butik som man vill till !! Jag har sett så många fina bilder därifrån, det verkar vara ett fantastiskt ställe !!
Ha nu en toppen dag vännen
Kraam Anette

Faniquito said...

Hi!

I loved your blog, it is very beautiful - and your posts are very interesting!

I'll link you in my blog, ok? Hope you don't mind!

Xoxo,

Ana”

Beth said...

You have a beautiful kitchen! May I join you for breakfast?

:]

Beth

The Real Estate Talker said...

I love this picture!!
Such a beautiful kitchen.
I especially love the lamp on the counter
Blessings~Cheryl

http://sur1rdebrocante.canalblog.com said...

this is lovely. Have a nice WE too.

Lylah Ledner said...

I am absolutely enthralled with your blog. Lovely doesn't do it enough!

blessings...hope you're having a wonderful weekend.

lylah

tania said...

Bellissima immagine!
buona domenica
Mary

Solange said...

dear Aina, I had a 2 month, much needed break but I am back in blogland again. I just checked your posts and your news, all so interesting and nice.
I hope that things are going well for you and that you are enjoying yourself.
Here, fall is starting soon and the summer is ending....new beginnings.
take care, Solange

blomsterboden i skanör marie said...

Fantastiskt vackra bilder, väldigt inspirerande och trevligt.
Klla gärna in på min nystartade blog:
blomsterbodeniskanor.blogspot.com
Trevlig kväll
Marie

basiclabelSweden said...

Vilken vakra bilder, hoppas att du kann läsa svenska hihi.... för att Norska det går inte.

Älska din blog!

Kram från a Dutch i Sverige :O)

ombre said...

j'aime , j'aime j'aime !!!!